Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 10 sep 18, 22:16

Siden det er mandag kveld, og bare Nations League-greier på kopekassa, tar jeg meg tid til å se på gjenværende kamper for alle de seks lagene som fortsatt realistisk kan regnes med i opprykksstriden.

FFK har igjen: Fram Larvik (H), Raufoss (B), Elverum (H), Nybergsund (B), Stabæk 2 (H), Grorud (B) og Alta (H). Vi skal altså møte fire av de fem andre lagene i topp 6, to av dem borte.

Raufoss har igjen: Moss (B), FFK (H), Mjølner (B), Hønefoss (H), Odd 2 (B), Fram Larvik (H) og Bærum (B). Morsomt nok er de altså ferdig med akkurat de samme lagene som vi har igjen, og jeg vil si det er ganske jevne program. Vår fordel er at vi har en hjemmekamp mer igjen, men vi møter flere av topp 6-lagene.

Asker har igjen: Elverum (H), Nybergsund (B), Stabæk 2 (H), Grorud (B), Aøta (H), Bærum (H) og Moss (B).

Alta har igjen: Nybergsund (H), Stabæk 2 (B), Grorud (H), Bærum (B), Asker (B), Moss (H) og FFK (B).

Elverum har igjen: Asker (B), Moss (H), FFK (B), Mjølner (H), Hønefoss (B), Odd 2 (H) og Fram Larvik (B).

Grorud har igjen: Stabæk 2 (H), Bærum (B), Alta (B), Asker (H), Moss (B), FFK (H) og Mjølner (B).

I utgangspunktet vil jeg jo si at i denne fasen av sesongen er det ofte en fordel å møte middelhavsfarerne. Det er bare at akkurat nå er det bare tre av dem (Moss, Bærum og Mjølner). Lagene i nedrykksstriden er skumle på høsten.

Ser vi på form så har Elverum og Grorud begge tre kamper uten seier nå, og er kanskje i ferd med å falle fra i toppen. Hvis Asker vinner mot Elverum til helga så tar jeg sjansen på å avskrive Elverum.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340