Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 08 sep 18, 17:30
Endret: 08 sep 18, 18:06
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av madcow

Jeg er fortsatt overbevist om at Asker er vår største trussel i den avdelingen her. Men kjempeflott at vi nå har muligheten.

 

Dog er det ingenting som hindrer Odd 2 fra å stille med samtlige (med unntak av de som er vekk på landslagssamling) fra A-lagstroppen til Odd. Noe som ikke nødvendigvis betyr seier for vår del.

Tja. Når Asker nå er fem poeng bak Raufoss (og de to lagene har sju kamper igjen) skal det litt til for at Asker skal ende foran Raufoss. Selvsagt mulig, men Raufoss har vært imponerende i store deler av sesongen, og dersom FFK ikke vinner denne avdelingen, blir jeg veldig overrasket om det er noen andre enn Raufoss som gjør det.

Det med Odd 2 har du selvsagt helt rett i, vi aner ikke hvor sterkt lag de kommer til å stille. Men de har vel såpass til anstendighet at de ikke stiller et helt A-lag i 2. divisjon. Det ville i så fall vært å gi et veldig godt argument til dem som vil ha 2. lagene ut av det ordinære ligasystemet.

EDIT: Når det er sagt. Spillere som startet forrige kamp i eliteserien kan uansett ikke spille, men det kan jo hende de bruker flere av de ubenyttede reservene enn de ellers ville gjort.

PS: Elverum tapte hjemme mot Alta og faller tilbake til 5. plass. Hvis vi vinner i morgen, begynner det å åpne seg opp en luke fra oss og Raufoss.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340