Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 27 jul 18, 19:59

Opprinnelig postet av Tøfflus

Dæven. RBK har nesten tettet luka til Brann og er således på skjema for nytt seriegull, de hanglet seg videre i CL-kvaliken, men det er visst ikke nok. Brutter'n må gå!

Har han ligget med feil dame eller på annet vis lagt seg ut med noen? Eller ligger det kun sportslige årsaker bak dette?

Tror styret i RBK har fått heteslag. For det første har Ingebrigsten levert sportslige resultater man umulig kan være misforsnøyde med, tre seriegull og to cupmesterskap på tre år. For annet var han godt likt og hadde åpenbart spillernes absolutte tillitt. For det tredje hadde han en lokal tilhørighet knapt noen annen kandidat kan matche. For det fjerde (riktignok i følge ham selv, men det stemmer nok) hadde han en lønn ingen annen trener på hans nivå avfinner seg med. Oveni dette har styret i RBK åpenbart ingen plan for hvem som skal overta. 

Og styreleder synes å mene at det er naturlig at det blir bråk omkring en så stor klubb som RBK, som om det forklarer kritikken. 

Kun èn mulig forklaring på dette. Heteslag. 

Jeg er vel ikke den største fan av RBK, tross alt, men et velfungerende RBK betyr mye for norsk fotball. Så jeg synes dette er litt trist. Skjønt klubben overlever nok, med mindre styret fortsetter å sabotere seg selv på denne måten. I så fall er nok storhetstiden forbi.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f