Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 nov 17, 22:55

Kun spekulasjoner fra min side, men vil tro han skal ha mer enn for eksempel westgaard, åshein og rino falk. Det er også begrenset hvor mange sentrale midtbane spillere vi kan sitte på, greit nok at wetgaard kan spille høyreback, men det vel ikke en helt optimal løsning.Så det blir litt hvem man ønsker å satse på. Min personlige menig er om man skal spille med to sentral så ønsker jeg at man prioriterer westgaard og åsheim, de er gode nok, lokale og fortsatt utviklingspotensiale. Så har man også det med rekdal. Skal vi klare å beholde han så trenger han nok noen lovnader om å spille mer fast i 2 div noe han også er god nok for.

Så har vi da plass til Karoliusen? Vi kunne selvsagt satset på Karoliusen sammen med Rekdal, det hadde blitt en god makker for Rekdal, men har vi da råd til å ha spillere som Westgaard og åsheim på benken? Med alle de kuttene så er det begrenset med hvor mye penger vi kan bruke på de som er tiltenkt rollen som utfordrere. 

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340