Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 nov 17, 13:06

Dette er sikkert feil tråd men burde vi ikke diskutere oppslaget på f-b.no i dag hvor det blir fortalt at de jakter på ny trener. De sier også de ønsker å forhandle med noen spillerene som vi har vedr ny kontrakt. Jeg reagerer på dette og vil først nevne det helt åpenbare at vi ikke aner om vi neste år spiller i Obos eller PostNord. Årsaken til at jeg skriver detteer imidlertid at jeg mener vi er på ville veier.

Bør vi ikke få inn en eller annen form for sportslig leder? Eventuellt noe ekspertise på det sportslige på en annen måte i forhold til lavere budsjettter og PostNord? Burde ikke denne personen deretter konsentere om hovedtrener? Burde ikke denne personen sammen med blandt annet hovedtrener jobbe med spillerlogistikk. Burde ikke filosofien til ny hovedtrener være viktig med tanke på hvilke spillere som skal inn?

Har ikke vi gjort samme feilen nok ganger nå?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f