Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 21 jul 17, 14:50

Vi møter et lag med seier på fire av de fem siste kampene, og tre seire på rad, så det sier seg selv at dette ikke blir noen enkel kamp. De har imidlertid ikke vært spesielt imponerende på hjemmebane, og står med 2-3-2 hjemme. Det er med andre ord ikke umulig å ta med seg poeng fra Florø Stadion.

Når man ser på laget vårt to dager før kampen er det lett å tenke at sjansene våre igjen synker litt. Sentrale spillere ute, spesielt bakover, flere offensive spillere som har forsvunnet, og foreløpig ingen inn. Det ser dermed meget tynt ut både fremover og bakover, men det åpner jo opp muligheter for unge spillere og de som ikke har fått så mye spilletid til nå. Håper å se følgende.

                Jensen

Lahdenmaki  Shola  Bredeli  Nuhu

Westgaard  Veteli  Karoliussen  Begby

                  Sanel  Flo

 

Uansett formasjon og lagoppstilling er vi sårbare defensivt på høyre side, derfor foretrekker jeg (så vidt) Lahdenmaaki/Westgaard i en 442 foran Westgaard/Sanel(+Åsheim) i 451. Her kan også Sanel bidra lenger bakover i perioder hvor det trengs. Og så håper jeg å se Rekdal komme innpå om kampbildet tillater det. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f