Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 jun 17, 22:54
Endret: 20 jun 17, 23:15
Endret av: Tøfflus

Mine tanker om denne kampen:

Det er bittert å miste seieren på slutten, men Kongsvinger hadde såpass mange sjanser at det var fortjent at de scoret. Jeg hørte at vårt mål var hands, så flaks der, men var annulleringen i første omgang riktig? Vi hadde definitivt en mann eller to offside, men var han som avsluttet også offside? Så ikke slik ut fra der jeg satt. Frisparket som ga 1-1 var perfekt utført, men det var tåpelig å lage det.

Jeg synes faktisk at Kongsvinger var mye bedre enn både Levanger og Strømmen, i hvert fall offensivt. De kampene så ille ut fordi vi var veldig svake. Kongsvinger hadde mange kjappe kombinasjoner på kantene, hadde mange presise crossballer ut til vingene, og når de kom til innlegg var de ofte aggressive i "etterpresset" slik at det var vanskelig for oss å klarere skikkelig. Vi ble tvunget til mange panikk-klareringer inne i eget straffefelt. Men til forskjell fra i de to katastrofekampene gjorde vi de klareringene, så KIL fikk tross alt ikke mange gode avslutningsmuligheter inne i feltet vårt.

Er enig med dem som sier at Flo ikke kommer til sin rett på kanten. Når vi nå faktisk begynner å få til kombinasjonsspillet slik at vi får frispilt folk i gode innleggsposisjoner, må en god hodespiller som Flo være der innleggene kommer!

Med 1-1 klatrer vi vekk fra jumboplassen med bedre målforskjell enn Arendal. Med 3-4 poeng på de to neste kampene tror jeg vi går til ferie over streken.

REDIGERT: Nå har jeg sett høydepunktene på f-b,no, og jeg synes fortsatt annulleringen ser feil ut. Det er Flo som header på mål, og han er aldri offside. Shola er mellom Flo og mål, men han ser ikke ut til å være borti ballen, og er heller ikke i veien for keeper. Han hindrer heller ikke KIL-stopperen i å gå i duell med Flo. Ut fra normal praktisering av offside-regelen er Shola dermed ikke delaktig og skal ikke avblåses. 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f