Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 20 jun 17, 22:24

Kan være enig med startoppstillingen din i en 4-3-3, men Flo må inn foran mål. Forstår ikke at en trener kan sette han på kant, er jo ikke han som skal legge innlegg. Jeg mener at vi ikke skal spill 4-3-3, men at vi bør spille 4-4-2 med kapidzic og Flo på topp. Er også enig i at vi må bruke spillere som forstår hverandre og klarer å få til noe på banen. Ndiaye er absolutt ikke denne spilleren og han har fått nok sjanser til å vise seg frem nå.

Dette er laget jeg vil ha på banen i en 4-4-2 med to sentrale midtbanespillere som har vært sitt ansvar. En offansiv og en deffansiv.

                                                                               Jenssen

Westgård(Helst ny etter ferien)                    Akinyemi         Leko                       Nuhu

                                                          Karoliussen(Helst ny etter ferien)
Veteli                                                                                                                  Begby
                                                          Trebotic(Helst ny etter ferien)

                                                           Flo                             Kapidzic

Hadde vi fått inn gode spillere på de 3 plassene jeg har satt opp så trur jeg vi hadde gjort det mye bedre utover høsten.

Ny høyreback er det jo ikke tvil om at vi trenger. En buse av en deffansiv midtbane ala wehrman hadde vært veldig bra. Og Trebotic trur jeg ikke er motivert for å spille for oss. Veldig synd at Falk Larsen ble skadet da jeg syntes han var en av de bedre spillerne de første kampene.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f