Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 26 mai 17, 09:14

Opprinnelig postet av mysthical

Kunne ønsket meg at han var litt mer tro mot 3-5-2 formasjonen og ga den litt mer tid

 

 

Jeg mener at treneren bør velge hvilken formasjon han skal spille etter de spillerne vi har. Jeg er selvfølgelig enig at vi da bør spille i en 3-5-2 formasjon på grunn av at det er det han har tenkt når han har kjøpt spillere.

Vi ser jo blant annet at vi ikke har noen høyreback i laget nå som Simonsen har vært ute lenge. Vi har 3 venstrebacker i laget, så her syntes jeg det har vært en feilvurdering.

Det viktigste er å bruke de spillerne som har mest pondus nå, og finne en formasjon som passer. Vi trenger å kjøre inn en start 11er som skal starte hver kamp, med unntak av skader og suspansjoner. Jeg mener at de spillerne som jeg hadde med er de riktige spillerne å satse på, og jeg ser også at du har valgt å bruke mye av de samme spillerne.

Jeg mener også at Masalin burde vært med i diskusjonen for å få spilletid igjen. Vi trenger litt rutine helt bak i den situasjonen vi befinner oss i nå. Det virker for meg som om han er satt helt ut i kulden. Om det er Loberto som velger dette eller om det er høyere opp i systemet som ikke vil ha han med det vet ikke jeg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f