Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 06 des 16, 16:20

Signalene som blir gitt fra klubbens hold i f-b.no pr dags dato kan det tyde på at klubben går for en kombinert rolle, Dagelig Leder og Sports Sjef. Utifra hva jeg mener er riktig måte å fordele slike roller, så er ikke det en god nok løsning. Om vi skal ha en rolle som bør ansettes for langsiktighet ut ifra klubbstyrets sportsplan bør denne personen ha mulighet til å ha dette som en full tids plan, dette er i seg selv en stor nok jobb for en person. Nei, ansett en dagelig leder som er dyktig i prosessen med å ansette riktige folk. Jobb så med å ansette en som passer i sportssjef stillingen. Skill mellom rollene, en som bygger klubbkultur, og en som bygger prestasjon og idrettskultur. At disse klarer å ha ett godt samarbeid er og viktig.

Jeg blir ihvertfall skuffet om kombinert løsningen blir det vi ender opp med. Men at Dagelig leder har erfaring fra idrett er helt nødvendig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f