Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 okt 16, 19:56
Endret: 16 okt 16, 23:39
Endret av: Tøfflus

En nær optimal runde dette: Sandnes Ulf-Ullensaker/Kisa 4-0, Bryne-Hødd 0-0 og KFUM-Jerv 0-1. Dette betyr at det nå er 100% sikkert at én seier er nok for FFK, for vi er fire poeng over streken med to runder igjen.

Vi får kanskje ikke så mye hjelp av Ranheim i neste runde, for de er nå sikre. Men skit i det og la oss gjøre jobben hjemme mot KIL.

EDIT:

Når jeg ser på kampoppsettet for neste runde vil det faktisk ikke overraske meg så mye om KFUM og Bryne blir klare for nedrykk i nest siste runde. Begge med vriene bortekamper som fort kan tapes, samtidig som Hødd spiller hjemme mot Strømmen som kun har en teoretisk kvalikmulighet å spille for. I "verste" fall kan hele nedrykkssirkuset være avklart før siste runde: Hvis vi og Hødd vinner, mens Kisa, Bryne og KFUM avgir poeng, da betyr siste runde ingenting for lagene på nedre halvdel. Hadde ikke det vært behagelig?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f