Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 aug 16, 10:18

Laget i seg selv er mye bedre enn det vi har vist tidligere. Jeg trur og mener at enhver trener som hadde lagt om til 4-4-2 og hadde hatt spillerne i ryggen hadde tatt mye poeng med dette laget. Når det er sagt så er jeg veldig glad vi fikk inn Mjelde. Med han så får vi en superengasjert trener som får ut det beste av spillerne.

Jeg synes faktisk dommeren var god igår. Var noen episoder jeg var uenig i, men vi fikk for en gangs skyld ikke en dommer som blåste i hytt og pine. Ved at han lot mye gå så ble det mer flyt i spillet, som gjorde at dette ble en morsom og spennende kamp. Syntes han kunne gitt gult kort til Jerv spillere ved noen anledninger. Blant annet to episoder som FFK spillere ble dratt ned bakfra. Største blemmen var vel annuleringene av målet til NDaye.

Viktig seier som kan gi selvtillit mot Hødd kampen. Er 21 poeng igjen å spille for, og klarer vi 10 poeng så trur jeg plassen er reddet. Trur ikke det skal være noe problem. Fortsetter vi slik som nå, så kan vi faktisk melde oss på kvalik. (Selvom dette er meget usannsynlig).

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f