Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 aug 16, 10:01

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Rey

Kristiansund - Sandnes Ulf må spilles på nytt.

Liker egentlig ikke noe om slike omkamper. Syns resultatet skulle stått men det røde kortet strøket.

Tror nok ikke du hadde sagt det samme om det var FFK ;) Feilen hadde jo også direkte innvirkning på kampen.KBK ble jo feilaktig redusert til 10 mann.

Nå må man ikke bli historieløse her, Mysthical. Jeg krevde ingen omkamp da det samme skjedde FFK i 2006 hvor Bertelsen ble utvist i stedet for Raio i kampen mot Brann Wink. Ikke ble det omkamp heller. Kortet ble strøket men ikke noe mer.

Syns omkamper skal sitte ekstremt langt inne. Greit at det hadde direkte innvirkning på kampen, men det kan man også si om et feilaktig idømt straffespark eller et feilaktig idømt frispark som fører til mål. Skal man da ha omkamp i de tilfellene også? Hvor skal grensa trekkes?

Nei, min mening er at når kampen er ferdig spilt, så er den ferdig spilt!

 

Men nå er det noen vesentlige forskjeller på de to historien mr ray ;) FFK skulle i 2006 uansett ha fullført kampen med 10 mann. Direkte rødt var riktig men var bare feil person som fikk det. i KBK kampen så var det korrekt gult kort, men en person med gult fra før fikk det i stede for personen som skulle hatt det som ikke hadde gult fra før. Så KBK skulle ha fullført med 11, men måtte fullføre med 10. Stor forskjell på de to situasjonene det vet du ;)

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f