Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 aug 16, 16:43

Dette vil være en kamp som kommer til å leve fra start til slutt. Nesten så en håper på at vi er trygge i forsvar og er kompakte bakover, og kan skape noen gode sjanser på overgang. Det sitter nok endel dårlige erfaringer mellom øra på guttane og det kommer vi til å se. Er mest skeptisk på Brix og Karoliussen, antatt gode spillere, men har vært så svake i år at det er nesten så en skulle tro det ikke var sant.

Ett uttrykk fra Sovjet sa en gang; Vis meg midtbanen din så skal jeg fortelle deg hvor godt lag du har.

Det lagt til grunn så ville jeg før seriestart tenkt at vi ville komme til å gjøre en god sesong, men inn til denne kampen er jeg svært skeptisk.

Med 4-4-2 håper jeg vi er mindre utsatt for overganger, noe jeg tror om kantene gjør jobben sin. Angepet vårt blir nok bedre til denne kampen, vanskeligere for ett forsvar å forholde seg til 2 spisser. Før har motstanderene våre kunnet lett kontrollere oppspill og innlegg til Sanel, nå blir ikke det like enkelt og kan gjøre forsvarsarbeidet deres mer ubehagelig.

Nøkkelen for kampen blir å vinne den sentrale midtbanen, og å passe på at ikke våre stoppere blir tatt med på løpetur. Gutta må stå opp og ta dueller, og være flinke til å sikre hverandre. Om Brix og Karoliussen klarer å få dette til har jeg troa på at det kan gå veien, men om det skulle vise seg at den sentrale midtbanen ikke klarer å løse oppgaven, så håper jeg Mjelde faktisk er villig til å gjøre tidlige bytter. 

 

                      Lagoppstilling jeg ville valgt, basert på erfaring og ikke kampform

 

                   Jensen

Akinemi Straith Sansara Tønne

Aasheim Westegaard Risholt Begby

          Sanel  Flo

Aasheim som den kreative med litt fri rolle og kan bevege seg inn i banen. Westegaard har såpass med løpskapasitet at han kan dekke rom som han avgir.

Er så lei av å se spillere som skal være gode, luffer rundt på banen uten mål og mening. Og de lokale gutta tar igjen på innsatts det de mangler i ferdighet, om noe. N´dyie, Brix og Karoliussen kan ha godt av å komme inn senere i kamp for å endre evt kampbildet.

Realistisk nei, men noe må jeg jo skrive.. God Kamp!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f