Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 09 aug 16, 15:00

Opprinnelig postet av scheien

Nå er det litt synd at aalbu er utleid ut sesongen. Han kunne gått opp og spilt spiss sammen med kapidcsic

Jeg ble egentlig litt skuffet når jeg fikk vite at halvorsen hadde fått sparken, men det var ene og alene på grunn av at jeg forventet at en assistent skulle ta over. Synes nå at de har gjort rett valg, da vi har fått inn Mjelde og unngått assistent fella vi har gått i tidligere. Har trua på mye poeng fremover med 4-4-2 formasjon og ny giv i laget.

Kan det tenkes at spillere som Masalin, Risholt Sansara og Nystrøm nå kan få sjansen? Eller er de dårligere enn de som Halvorsen har brukt hittil i år. Har jo virket som om de ikke var prioritert av Halvorsen i det hele tatt.

Spørsmålet mitt med disse spillerne er: 

Holder de ikke lenger nivået?
Har Halvorsen hatt problemer med personligheten deres(Sterke personligheter og mye meninger trur jeg.?
Eller ville Halvorsen rett og slett bruke sine egne spillere?

 

Masalin har hverken Kristiansens erfaring, eller ferdighetene til Jensen. Jeg mener sistnevnte er den beste, men antar Kristiansen regnes som et sikrere valg.

Risholt holder ikke nivået. Kanskje ikke Nystrøm heller, men han er vel det nærmeste vi har i en spissmakker til Sanel.

Kan ikke se at 4-4-2 isolert sett skal endre noe særlig. En mer statisk oppstilling i mitt hode, men selve oppstillingen betyr vel ikke stort.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f