Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 12 jul 16, 14:43

Mulig jeg er skikkelig nub nå asså, men jeg har lagt merke til at enkelte kamper bruker de back'ene ute på sidene med alle tre spissene inn forran mål - jeg vil da gjette på at dette er Halvorsens måte å prøve og hjelpe Sanel som blir så alene i midten der?

Jeg vil vel også si at både Ludde og N'Diaye får lagt ganske fine innlegg inn til tider, men ofte er det bare Sanel i boksen og han blir lett hindra av som regel et forsvar som sikkert er et hode høyere enn'n. Hva er det som mangler da - midtbanen? Eller er det meningen at Sanel skal være den som greier å gjøre noe med innlegga på egenhånd?

Første, og deler av andre omgang mot Raufoss var det stort sett bare de tre øverst, men etter at han bytta ut Karoliussen og Åsheim, fikk vi Tønne på besøk oppe hos supporterne ved nesten hvert eneste angrep (gjerne sammen med Aalbu, som faktisk så ut til å fungere ganske bra), og mye høyere tetthet av rødt og hvitt oppe forran Raufoss' mål. Jeg vil anta at dette er noe de får beskjed om, og ikke noe som skjer i kraft av byttene?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f