Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 jul 16, 09:55

Trur dette blir en hektisk sommer for oss. Hvilke spillere kommer inn/går ut. Vil tru at spesielt Masalin, Risholt, Nystrøm og Sansara ikke er veldig fornøyd med ffk tilværelsen om dagen. Har vært en del på F-B som jeg ikke har fått med meg på grunn av + versjonen. Noen som kan komme med en oppdatering på hva som skjer om dagen.

Jeg mener at vi trenger et par spillertyper i laget.

En Jørgen Horn i midtforsvaret

En Ole Jørgen halvorsen på høyrekant som kan utfordre back og skore mål,(Synes Ndiaye gjør noe bra, men det blir aldri noe ut av det. Ofte god når han tar imot ball, men det stopper ofte der).  

En Etzaz Hussain som kan gi oss litt mer uforutsigbar spillestil og løsne opp et forsvar med skudd og smarte pasninger.

Har også lyst på en Kjeldsrud, men Kapidzic skorer jo en del mål. Da måtte vi eventuelt lagt om til to spisser hvis det skulle vært aktuelt.

Nå snakker jeg spillertyper og ikke akkurat disse spillerne selv om Halvorsen kan være aktuell.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f