Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 23 mai 16, 10:24

Denne må vi vinne. Det er full fyr på dass allerede. 

Jeg kjøper delvis poenget til Kanogvetalt når det gjelder det at det tar tid å samspille en ellever. Men når det hadde gått åtte kamper uten at vi ser særlig spillemessig framgang, så var det helt nødvendig at Halvorsen gjorde noen utskiftinger. Om ikke annet så for å sende et signal til de som har hatt fast plass: hvis dere ikke presterer deres beste så venter benken. Spillerne har godt av å føle at det er reell konkurranse om plassene på laget.

Det at det ikke ble treff mot Åsane heller må ikke tas til inntekt for et syn som går ut på at de samme 11 må få tillit helt til de begynner å spille bra. Hva om ikke dette skjer før i runde 20? Da kan det være for sent å redde plassen.

Det som gjør det hele nokså trøstesløst for min del er at vi har byttet ut en del spillere fra i fjor, med andre som både vi (og nødvedigvis trener Halvorsen) antok var bedre enn de som dro. Men laget presterer like dårlig. 

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f