Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 22 mai 16, 22:33
Endret: 22 mai 16, 22:40
Endret av: SpaceBob

Takk for godt innspill i denne krisedebatt Holters!

Enig i dine vurderinger, og samtidig veldig synd med Risholt. God for Sandefjord ifjor og ikke engang vurdert i år.

Hva som er galt med JHH vet jeg ikke men noe virker rart. At en trener skal ha ett slikt religiøst syn på formasjon og laguttak er utdatert og lite robust.

Enda godt vi ga bort Lønn til Moss til fordel for Simonsen, kanskje den dårligste i FFK drakt jeg har sett. Begge i midtforsvaret er veike, temposvake og ikke minst svake med ball. Tønne får godkjent.

Brix fremstilte seg selv som ett skikkelig arbeidsjern i oppkjøringen, kan ikke ha nådd makspuls en gang i kamp ennå. Karoliussen passer definitivt bedre i en 4 på midt. Aalbu er en skygge av seg selv mtp fjoråret. 

Fremme har vi tre som driver litt med sitt, enorme avstander til medspillere fører til lange vanskelige oppspill. Når de først får tak i ball er det ingen som støtter eller skaper alternativ.

Blir faktisk trist av å følge FFK om dan, er rett og slett opprørt over hva som skjer med vår kjære fotballklubb.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f