Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 01 mai 16, 09:24

Det var tungt å tape igjen, også i de jævlige sluttsekundene igjen........ Når det er sagt synes jeg Sandefjord var det beste laget og straffen vi fikk synes jeg var billig. Jeg mener det største problemet vårt (når vi legger sammen seriekempene) er at vi ikke har en spiss som fungerer. Det har blitt skapt mye spesiellt mot Kristiansund men i boksen er vi hjelpesløse.

Halvorsen tar ut Aalbu og setter inn Aasheim. Jeg tenkte at nå fikk han et nytt valg. Hvis spissen vår fortsatt er "helt ute av det" kunne han byttes ut med Aalbu de siste 30 el lign. Hvis vi jagde et mål kunne man sette inn Aalbu og spille med 2 spisser. Aalbu kom inn, men til min skuffelse var det AAsheim som skulle ut.

Nå må vi slutte å snakke om kvalikk, vi skal ikke dit. Det er kampen for å unngå nedrykk som er der vi er. Jeg håper det blir gitt 100% innsats fra spilerne i kampene framover.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f