Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 apr 16, 15:29

Opprinnelig postet av thorsen

Straffene var merkelige ja, men det andre gule til Vardy synes jeg var helt greit. Vardy konstruerer hele situasjonen, setter foten i løpebanen til forsvareren og diver så som Ashley Young. Godt at noen tok tak i situasjoner som dette. Håper fortsatt Leicester holder unna! :)

Støttes fullt ut. Idiotisk av TV2 å legge skylda på for mange pakker. Sier opp etter sesongen selv hvis det ikke skjer noe. Da kan jeg heller betale for øl på puben i stedet!

Jeg håper Leicester vinner serien, men jeg synes likevel det var greit å gi Vardy gult for den episoden. Oppsøker kontakt og legger seg ned. Men dommeren hadde ellers en svart dag, med en skitbillig straffe til hvert lag samtidig som han overså en klar en til Leicester imellom.

Og ja, å tvinge de som bare er interessert i enten PL eller TL til å ta en dyr pakke med begge, det er idioti av TV2. Særlig når de vel bare har TL-rettighetene ut året (?) og dermed må endre på nytt til høsten!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f