Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 19 apr 16, 09:45

Opprinnelig postet av arte et labore

Håper ikke tulletømming blir avgjørende for Leicester nå. Håper også at Vardy ikke får noen karantene og at det røde blir annullert. City har plutselig våknet til liv igjen, samtidig som Chelsea har falt et par hakk tilbake etter en fantastisk start med Hiddink.

Straffene var merkelige ja, men det andre gule til Vardy synes jeg var helt greit. Vardy konstruerer hele situasjonen, setter foten i løpebanen til forsvareren og diver så som Ashley Young. Godt at noen tok tak i situasjoner som dette. Håper fortsatt Leicester holder unna! :)

Opprinnelig postet av arte et labore

4-5 kamper igjen, og etter nesten ti år som abonnement til Premier League er det nå slutt. Griskheten har tydeligvis ingen grense for TV2 som tror de skal klare å tyne ut 449 kroner per måned med unnskyldning om at kunder hadde klaget på for mange fotballpakker. Må være det største sprøytet noen gang. Tror ikke at TO fotballpakker har vært så mye å holde styr på gitt. En for engelsk fotball og en for Tippeligaen og alt annet de fikk med på kjøpet av CMore.

Jeg har null interesse av norsk fotball. Jeg har i grunn null interesse av ligacupen og FA-cupen også. Jeg har i grunn null interesse av å se noen andre lag en Blackburn i Championship også, men Premier League kan jeg fint se og betale for.

Fra å koste 149 (eller var det 199) fra starten av, så har de over doblet prisen de siste årene. Jeg var på nippen til å si opp da de inkludert alt av engelsk fotball, men nå, nå er dråpen nådd.

TV2 kunne fått sanket kred fra mange om de gikk tilbake og tilbød to forskjellige pakker, så får de heller gi de som skal ha begge pakkene en rabatt. Verre er det ikke, så det er bare bullshit at TV2 sier at dette er på grunn av kundenes ønske.

Støttes fullt ut. Idiotisk av TV2 å legge skylda på for mange pakker. Sier opp etter sesongen selv hvis det ikke skjer noe. Da kan jeg heller betale for øl på puben i stedet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f