Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 29 mar 16, 10:14

Resultatene i treningskampene har vel ikke vært all verden, men vi så ifjor hvor lite det betyr. Uansett vil det ta tid før dette laget fremstår som nettopp et lag. Det positive er at det er gode nok spillere på alle plasser, og at det kan virke som det er ok backup også.

Når det gjelder keeperplassen, så har vel PMK blitt foretrukket i oppkjøringen. Lite kamptrening for Masalin og Jensen er ikke ideelt om de nå må hoppe inn rett før sesongstart. Personlig foretrekker jeg at vi satser på Jensen. Jeg tror de tre er jevngode, og ønsker da at vi satser på den som har fremtiden foran seg.

Bakover på banen er vi mer robuste enn på lenge, med Simonsen, Tømt Jensen, Straight, Tønne og Karoliussen. Synes Begby bidrar bedre defensivt enn det Kaland gjorde(i alle fall igår).

Fremover er vi ok, men vil nok bruke en halv sesong på å bli bra. Vi så allerede i går at vi vil være en trussel i motstanderenes 16 meter. Ønsker meg Åsheim som høyre indreløper, men sliter da med å finne plass til Aalbu.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f