Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 mar 16, 16:49

Får de mer tid vil jo sjangsene for å treffe øke. Hvis jeg skal gjette vil jeg tro Kjeldsrud-Johansen var 1. valget. Det har lenge gått rykter om at Odd ønsker en ny spiss og da ville vår venn blitt 3. valg og han ville kommet til oss. Denne saken har også drøyd veldig og jeg vet ikke om det fortsatt er mulig Odd kjøper ny spiss. 2. valget vil jeg anta var Ibba og han var nok også veldig nær å komme også, men så dukker det opp et tilbud fra Japan med mye større penger og han reiste dit.

Etter disse to glapp har det nok vært mye vanskeligere og flere har vært i søkelyset men ikke ønsket å komme. Jegt vet ikke hvor mye lønn den  nye spissen ville fått, men tviler på at det er veldig fristende for en som er ganske god sammenlignet med andre land. Vi må huske at krona har falt kraftig og at vi er en klubb i Obos som nesten rykket ned forrige sesong.

La oss si at Aalbu blir 1. valget, Badr blir backup (2.valg) og Nystrøm blir nødløsningen fram til sommeren.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f