Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 feb 16, 17:31

Opprinnelig postet av Rey
Hehe.. Hånlatteren får utløp andre steder mot folk som fortjener det. Twitter og Facebookfeeden min er ekstremt lystig lesning for tiden.

Er det bare meg, eller har samtlige United-fans bare rett og slett forsvunnet fra Facebook? Før så bombaderte de med innlegg etter hver seier, nå tror jeg ikke jeg har sett en FB-oppdatering fra en United-supporter siden de kjøpte Memphis i sommer.Og før det igjen så var det ganske mutt og stille siden de kjøpte Di Maria.

Alle de som i alle år har hevdet at de står bak United i tykt og tynt var plutselig ikke så interessert i fotball lengre likevel når det gikk ræva. Moroa med at det går dårlig med United blir jo litt borte når det ikke er noen igjen å mobbe. Enkelte av oss har jo et dusin år med nedrakking og hovmod å ta igjen her, så jeg syns absolutt de bør gi lyd fra seg.

Vel, velkommen i klubben. Dere kan alltids få noen kyllingprodusenter til å erstatte Glazier, så kan dere få med Steve Kean som trener og finne hele spillerstallen fylt med random portugisiske spillere etter sommeren.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f