Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 15 des 15, 22:49

Opprinnelig postet av Rey

Bussene må vel ikke rundt hele stadion? Er vel bare under Værstebroa og så er de vekk. God plass til å parkere bak der er det også. Eller er Værstebroa så lav at de ikke kan kjøre ut den veien.

Sesongkort er ikke noe problem da de som har kjøpt har fått tilbud om å flytte over.

Tribunenavn er vel heller ikke noe tema lengre? Det er mange år siden F-B tok ned navnet sitt fra Plankehaugentribunen. Den siden har ikke hatt noe navn på siden 2009 vil jeg tippe. Den andre siden heter DNB tribunen, så de kan kanskje bli sure hvis folk begynner å kalle den Plankehaugentribunen?

 

Mente bare at dette var noen av grunnene til at de kunne være problematisk med å bytte PH feltet ved siden av de punktene du nevnte. Det med sponsornavnet på tribunen hadde jeg ikke fått med meg, men når du sier det så står det vel bare PH tribunen der nå

Bussen kan kjører under værstebrua trur jeg, men den er fortsatt på ett område den er lett å omringe i og med at det bare er en smal vei inn og ut, men på den andre siden så er det også lett for politiet å sperre av det omrdet til ting eventuelt har lagt seg.

Poenget er fortsatt det samme, det er ikke bare å gjøre om på trbinen like enkelt som det er å flytte en sofa. Mange ting rundt sikkerhet man skal ta høyde for.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f