Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 nov 15, 13:25
Endret: 10 nov 15, 13:38
Endret av: kjell-H

I stabæk så kan nok Skullerud vente seg rundt 4-5000 på stadion hvis de kjemper helt i toppen av tippeligaen.I fredrikstad så vil nok det være minst 8000 tusen på stadion hvis laget gjør det veldig bra i Obos ligaen.Når vi var i tippeligaen så var det ofte over 9500 på stadion.I fredrikstad så kan han få med seg hele byn på fest fotball mens i stabæk så kan han være heldig hvis det kommer max 6000 på en kamp.Fredrikstad er en fantatisk fotball by! Håper skullerud tenker litt på dette også. 

Men det finnes da flere trenere en Skullerud. Ser jo at Arne Sandstø blir nevnt. Kunne ikke det ha vært en bra løsning for FFK? Selv håper jeg på en trener ifra utlandet med bra netverk rundt seg når det gjelder å finne nye spillere.Det gjelder seff også norske trenere!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f