Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 02 nov 15, 18:46
Endret: 02 nov 15, 18:48
Endret av: Rey

Per akkurat nå er det følgende spillere som har kontrakt med oss neste år. Totalt 11 spillere og jeg regner med at alle blir med videre. Ser ikke helt at noen av disse forsvinner.

Følgende spillere sitter på utgående kontrakter eller er på lån

Av lånespillerne er det allerede meldt på Twitter at Nazari, Hammar og Nilsen er ferdig i klubben, mens det er uavklart med Kjelsrud.

Berg har lagt opp så han kan vi glemme.
Olsen er fortsatt skadet og jeg kan ikke helt se at han vil få ny kontrakt. Til det var han for dårlig fra han fikk ny kontrakt i fjor og til han ble skadet i år.
Pleple har ikke fått spille en eneste kamp for A-laget og har heller ikke vært fast på reservelaget. Han er ferdig
di Vita Jensen blir ikke tilbudt ny kontrakt. Noe annet vil overraske meg
Jobarteh
hadde jeg litt forventninger til etter at han ble beskrevet som Moss beste spiller i fjor. Ikke fått vist seg fram og blir nok ikke med videre. Bør heller satse på Lønn Jenssen
Vangen
får ikke ny kontrakt all den tid vi har to andre seniorkeepere i klubben
Abenzoar får ikke ny kontrakt
Rafn ble kåret til årets spiller av Plankehaugen og har spilt samtlige minutter. Har, etter det jeg skjønner, fått et kontraktsforslag men har enn så lenge ventet med å skrive kontrakt, noe som er veldig forstålig. Hvis han forsvinner så TROR jeg FFK har krav på utdanningskompensasjon for han. Håper han blir
Standerholen vil jeg veldig gjerne at skal bli med videre hvis det er noe håp om å få han skadefri. Tviler dessverre.
Adaramola tror jeg ikke blir med videre, men jeg syns det er synd. Høyt toppnivå, men forferdelig bunnivå. Kanskje ny trener kan få det ut stabilt
Lønn Jenssen håper jeg blir med videre. Har fått et kontraktsforslag og vi har vel krav på utdanningskompensasjon hvis han likevel velger å forlate oss.

 

Uansett så blir det igjen veldig mange utskiftinger i laget.

Hvilke spillere vil dere ha med videre og hvilke spillere hadde vært mulig å få til FFK som forsterkinger?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f