Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 01 nov 15, 17:56

Vi skulle altså møte Nest-Sotra som hadde en ørliten mulighet til å klare seg hvis "månen hadde vært der sola er" . Etter hva jeg kan forstå var det ikke på noe tidspunkt denne søndagen resultater som skulle tilsi at de kom til å klare seg selv hvis de hadde ledet mot oss. Vi hadde stort sett en skadefri tropp og det hadde vært en stor mobilisering i byen med masse folk på tribunen. Vi får et tidlig mål og nå var det vel på tide å vise alle de som hadde møtt opp hva som bor i dette laget? Isteden lar vi Nest-Sotra som i praksis var klare for 2. div styre kampen fullstendig og vi begynte å "ri på" ledelen allerede i første omgang. Er jeg synsk når jeg jeg kunne spå at vi kom til å slippe inn mål i denne kampen også? Var det noen av dere som trodde vi skulle gå av banen i dag uten å slippe inn mål?

Jeg er forbannet over hvordan vi gjennomførte denne kampen og den eneste jeg mener var god var Håvar Jensen. VI kan virkelig takke Jerv for at vi fortsatt er i Obos siden de slo Bærum borte i forrige runde og kom sterkt tilbake mot Follo i dag.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f