Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5518

Lagt til: 02 aug 15, 20:33

Opprinnelig postet av matsinho

Hvor lenge skal vi holde ut denne antifotballen? Den kostet oss poeng i dag, og kommer også til å gjøre det i fremtiden. Skulle gjerne likt å se en forskning på hvor produktivt det er å ha alle mann i forsvar i 20 min. Det eneste det fører til er en hævv av dueller innenfor egen sekstenmeter å da må det gå en inn til slutt. For ikke å snakke om alle de tåpelige gule kortene Erlandsen tydeligvis vil at laget skal få på drøying av tid. Rekk opp hånden den som har lyst til å dra på stadion for å se et FFK flakse inn ett mål for deretter å gi fra seg alt initativ resten av kampen? I tillegg til å flaut erkjenne at laget ditt bruker antifotballens regler for å påvirke tiden.

Hønefoss setter opp det de har av luftskyts, deriblant en mann som er to meter høy og tre meter bred. Da kan jeg ikke skjønne at det skal lønne seg å la de slå ball på ball mot han, i stedet for å holde presset nogenlunde høyt for å forstyrre evt. oppspill. På egen corner blir en mann på 1.70 stakkarslig plassert i feltet som en annen IS-selvmordsbomber. Nei vettuhva, erlandsen, jeg røkker heller ned!

Vi lå bakpå fra første minutt, og ikke bare de siste 20.

Synes Jobarthe er den eneste av nykommerne som er i nærheten av nivået. Åsheim var BB i mine øyne. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f