Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 24 jul 15, 08:53

Opprinnelig postet av fsandlie

Opprinnelig postet av kjell-H

Av dagens stall så er det hele 5 lånesoldater? Eller tar jeg feil nå? Ikke for å være veldig negativ nå men det blir for dumt å bygge nytt lag med å låne spillere. Liker ikke helt denne utviklingen!

Og en hel del er vel også på utgående kontrakt.
Irettesett meg om jeg tar feil, men spillere som vil forsvinne til høsten om situasjonen nå står seg er:

Masalin, Abenzoar, Hammar (lån), Julius, Berg, Nazari (lån), Nystrøm, Olsen, Kjeldsrud (lån), Nilsen (lån)

De i fet utheving er spillere som har vært sentrale spillere denne sesongen, og hatt, mer eller mindre faste plasser i første-elleveren. Det er jo skremmende mange?

Du har en oppdatert liste over kontraktsituasjonen her. (Er linket til den tråden fra "nyttige tråder" innlegget på toppen i forumet). Prøver å oppdatere den kontinuerlig.

Som du ser har Masalin lengre kontrakt enn du listet opp (er nylig blitt forlenget uten at det har stått noe sted jeg har fått med meg annet enn at F-B hadde en artikkel som tok utgangspunkt i den listen men rettet opp Masalin). Han er jo også keepertrener. Nystrøm har også kontrakt neste år.

Regner med at Olsen, Berg, Adaramola, Shaswari, Abenzoar, og Vangen ikke er her til året mens de fleste lokale blir håper jeg. Standerholen er et usikkert kort.

Av leiesoldatene så går kontrakten til Nazari ut etter sesongen og er derfor Bosman. Rykker vi opp har jeg et håp om at han blir. Hammar har kontrakt med Malmø et år til, men syns ikke han har vist nok til å bli værende uansett. Kjelsrud tror jeg nok ikke vi får se til året.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f