Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fsandlie

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 24 jul 15, 00:50

Opprinnelig postet av kjell-H

Av dagens stall så er det hele 5 lånesoldater? Eller tar jeg feil nå? Ikke for å være veldig negativ nå men det blir for dumt å bygge nytt lag med å låne spillere. Liker ikke helt denne utviklingen!

Og en hel del er vel også på utgående kontrakt.
Irettesett meg om jeg tar feil, men spillere som vil forsvinne til høsten om situasjonen nå står seg er:

Masalin, Abenzoar, Hammar (lån), Julius, Berg, Nazari (lån), Nystrøm, Olsen, Kjeldsrud (lån), Nilsen (lån)

De i fet utheving er spillere som har vært sentrale spillere denne sesongen, og hatt, mer eller mindre faste plasser i første-elleveren. Det er jo skremmende mange?

Av de som er på utgående, ser jeg egentlig ingen det er opplagt at klubben vil fornye med. Det må vel bli Julius og Abenzoar som ligger best an. Julius er jo ganske så stabil, men gjør jo mye rart, og har vel aldri slått ordentlig til. Abenzoar har, av det jeg har sett, også gjort mye rart, og ikke imponert nevneverdig. Men- hvem har riktignok det, det kan hende han får vist seg fra en bedre side om laget som helhet får litt sterkere vind i seilene til høsten. Hadde vært kult om de satser på Håvard som keeper, han virker jo ytterst kompetent, og noe å satse på i framtiden, noe som i så fall vil bety at fornying med Masalin ikke vil være aktuelt. Berg er sikkert ut. Olsen har vært skikkelig dårlig i år, det samme har Nystrøm, så de bør snart vise seg fra en bedre side om jeg skal bli overbevist om at det er riktig å fornye. 

Hva lånesoldatene angår, vet jeg ikke om det er noe særlig håp om kjøp. Jeg håper virkelig de setter alle kluter til for å få fikset en avtale med K.J, men Nazari og Hammar vil jeg ikke tro er interessert i videre kontrakt. Nilsen får jeg vente med å bedømme til jeg har sett ham i aksjon. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f