Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Nøtt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 mar 14
Innlegg: 23

Lagt til: 16 mai 15, 14:02

Opprinnelig postet av Rey

Det blir mest sannsynlig en endring på laget fra forrige kamp. Olsen ut og Lønn inn. Ut fra formasjonstreningen i dag så starter ikke Kjelsrud. Han trente som normalt, men var ikke blant de 10 utespillerne som var satt opp i startoppstillingen. Ble mye terping på det  defensive i dag. 

Når jeg ser dette lagutaket blir jeg rett å slett trist. Kjenner at jeg ikke har ork til nok engang skrive de samme gamle argumentene denne gangen så prøver å ta det kort. Det eneste som fungerte sånn någen lunde sist kamp var høyre siden, slapp ikke til sjanser på tross av at det har vært Sandnes ULF sitt desidert beste våpen i hele år, det lille vi skaper kommer også fra høyre. Hva gjør vi da, jo vi bryter opp det med å sette inn nok en ungutt så vi forsikkerhetskyld starter med alle unguttene samtidig når vi er desperate etter poeng. Resten av laget er det samme, inkludert hele forsvaret, nystrøm på topp og Adam som jeg mener vi virkelig trenger som midstopper starter på midten.

Jeg tillater meg derfor å si at jeg synes de som trener FFK nå er et par med amatører. Hva med å tilpasse taktikk etter spille matriell i stedet for å omskolere halve laget å fylle på resten med ungutter fra distriktet for å spille en taktikk som ikke bare er dum i praksis men også i teorien, i allefall med de spillerne vi har. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f