Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 08 mai 15, 17:03

Jaja, det gikk som det måtte. Har et par synspunkter angående ny trener i nåværende situasjon.

Denne klubben trenger en trener med PONDUS og karisma. Et kjent norsk fotballfjes med rak rygg. En som er tøff i trynet, og gjør ting på sin måte. En type som Eggen, Rekdal, Mjelde etc, gjerne en som har noen år på nakken og har litt "tyngde" å slå i bordet med. Unge, ukjente, trenere som ingen har hørt om tror jeg vi skal la være å satse på igjen.

Kjendisfaktor tror jeg ikke skal undervurderes i forhold til spillerne sin motivasjon og tiltro, publikumstekke etc. Mener lista til FB er en NEI liste, men hvem er tilgjengelige? 

Aner ikke, men hva driver Bjørneby med i disse dager? Mannen er mildt sagt snål, men han har trolig noen egenskaper klubben kunne hatt bruk for, blant annet en god internasjonal spillerkarriere. Ellers har jeg sansen for Sandstø. 

Kunne vi fridd til Onkel Terje og gjort et framstøt mot Solskjær?  (Ønsketenkning) 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f