Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 mai 15, 15:05

Slik jeg ser det er hovedårsaken til at det har gått forferdelig dårlig mot Hønefoss, Nest-Sotra, Åsane og Kvik at vi ikke har et oppspillspunkt. Vi har øvd inn et system hvor Kjelsrud-Johansen er vår viktigtste spiller og mye av det offensive spillet involverer han. Jeg synes det er trist å se våre små angrepspillere angripe et forsvar med mange store spillere hvor det kan se ut som de ikke vet hva de skal gjøre. Jeg mener med andre ord at vi har gjort oss veldig sårbare for skade på nettopp Kjelsrud-Johansen. Jeg vil anta at en god kandidat til trenerjobben vil se det samme problemet og kreve en ny spiller som har mange av de egenskapene Kjelsrud-Johansen har, og som vi manger når han er skadd. Det virker som styret også er enig i dette siden de drøftet muligheten for ny spiller forrige uke.

Økonomi er som vanlig hindringen for dette, og slik jeg framstiller det trenger laget penger både for å få en god trener som vi virkelgi trenger, og for å få spilleren vi også virkelig trenger. Burde det ikke dermed settes i gang en ny "jeg er med" kanskje både rettet mot privatpersoner og bedrifter? Burde ikke noen prøve å få hjelp fra "rike onkler" også?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f