Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 mai 15, 16:22

Fra VG sin artikkel:

Tom Nordlie har en fortid i FFK og er en kandidat.
– Nordlies navn blir lagt i boksen, men vi har også andre navn. Det foreligger flere mange forslag.

Hvor korttenkte er dem i styret om dette navnet i det hele tatt dukker opp på blokka? F-B lister også opp akutelle (?) kandidater. For meg var det stort sett en liste over folk jeg ikke vil ha.

Jørn Andersen
Det blir som med Nordlie. Det går bra en kort stund før helvete er løs.

Arne Erlandsen
Det oser ikke akkurat attraktiv fotball, selv om fyren gjorde en god jobb med Moss

Ivar Morten Normark
Are you freaking kidding me?

Harald Aabrekk
Nei takk, har vel ikke akkurat overbevist de siste årene. Ei heller årene før det.

Tor Thodesen
Hadde en god periode i Sandefjord, men har vel stadig gått til dårligere klubber etter det.

Petter Myhre
Å få sparken fra Vålerenga trenger ikke være noe minus. Virker som en med peiling på TV2.

Per Joar Hansen
Ser ikke for meg at han skal bygge opp FFK igjen. Noe kjedelig?

Anders Grönhagen
Tviler på at i det hele tatt vurderer en retur. Gjorde en god jobb med et godt (kjøpt) lag. Publikumsfotball!

Brian Deane
Ja, hva står han egentlig for? Mer manager enn trener? Noen sier han gjorde det bra i Sarp pga av de øvrige i trenerapparatet. At laget virker bedre i år bygger kanskje opp under den påstanden?

Nei, ikke veldig mye spennende å velge mellom der, FB.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f