Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 04 mai 15, 15:09

Opprinnelig postet av Costanza

Blir mer og mer trygg på at Wibe Lund ikke overlever denne prosessen. Rett og slett fordi det ikke finnes andre argumenter for å beholde ham enn økonomiske, og det tror jeg er et løselig problem. Har tiltro til at styret og Wibe Lund nå ser at en avskjed er uunngåelig og til FFKs beste.

Man kan diskutere HWL sine evner som trener, men det som kanskje selv jeg må innse er at vi er på feil vei og at han antageligvis ikke er rett man til å finne veien videre.

Men timingen nå er ikke god. For det første vil skadesituasjonen gjøre det vanskelig for en eventuell ny trener å reise kjerringa. Dermed er vi kanskje heller ikke så attraktive for trenere med den faglige tyngde og autoritet som behøves for å snu dette raskt. Det oppleves som uendelig lenge til neste overgangsvindu.

Dessuten vil det også være behov for betydelige eksterne midler for å hente en trener som "garantert" kan gjøre en forskjell. Dermed kan ta litt tid før det blir en endelig avklaring.

Og frem til da er HWL den treneren vi har og "may the force be with him".

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f