Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 apr 15, 20:53
Endret: 30 apr 15, 20:55
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av arte et labore

 

Nå tror jeg flere begynner å gå lei av stadiontråkkerne også, og det er viktig å ta grep før disse forsvinner. For å få tilbake folk som har gitt opp laget er ikke gjort med det første.

Veldig enig i alt du sier.

Men jeg skjønte ikke det siste avsnittet????

 

Jeg føler det slik at klubben totalt mangler sportslig ledelse, eller tar jeg feil? Det er en journalist og forretningsfolk som styrer klubben, og de har hatt suksess med å gjenoppbygge klubben med hensyn til økonomi. Men det sportslige, er det de som styrer dette også?

Mange ønsket seg Brenne og Østli inn før sesongstart, men Bakken svarte arrogant at "ingen skal komme og avslutte karrieren sin i FFK".

Videre så ventet vi supportere på forsterkninger "som skulle heve laget" til langt ut i februar og mars, var det så lurt da? Ville det ikke være bedre å få satt en ellever fra 1. januar?

Det virker litt for vilkårlig alt som har med den sportslige planlegging og satsing å gjøre synes jeg, men jeg er ikke så begavet så jeg kan jo ta feil.

Det å skylde på spillerne er i alle fall totalt feil, det er trenerteamet og ledelsen som skal ta de strategiske avgjørelsene.

At optimismen hos byens befolkning smuldrer hen forstår jeg godt, skuffelsene står jo i kø.

Vi er lei av å vandre i skyggenes dal.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f