Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 apr 15, 09:21

Kan nok være at dommern skjønte at han hadde dømt feil og "kompenserte" med bare en kamp karantene...

Karantena blir vel bestemt utifra dommer-rapporten, så da må det vel være dommern som har innsett en match-avgjørende feil.

Føles vel godt som dommer å vite at du har avgjort en match med feil avgjørelse, tenker jeg. Det er den posisjonen alle norske dommere har lyst til å være i, ser det ut som.

Hvorfor kan vi ikke innimellom bruke svenske og danske dommere? Dommere som ikke kjenner lagene, spillerne eller gule-kort-statistikken?

Husker FIFA-dommere fra romania og sverige dømte et par seriekamper med FFK for mange herrans år siden. Beste dømminga jeg har sett i seriekamp. Streng linje, meget bestemt, ble seff ekstremt god fotballkamp av det.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Utvikling av norsk fotball må starte med dommerne.

Når en dommer lar være å dømme tre frispark, og gir gult kort på kontra, så er det faktisk dommern som har skapt hele situasjonen... 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f