Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 19 jan 15, 23:01

Opprinnelig postet av GodeGeir

http://www.demokraten.no/nyheter/ffk-og-troverdighet-1.1367900

                     Demokratens Knut,tør  å si det alle i byen mener,men FB har jo selvsagt klokketro på sin gamle kollega..Selv når han møter seg selv i døra. Eller var det bare Demokraten og jeg som hørte løftene om minst 3 nye i god tid før jul??

Får også håpe at de lytter litt på Terje,Gashi er en garantist for innsats og tæl, på en måte helt motsatt av de spillerne som klubben hentet i fjor,og tydligvis de jakter på i år også

Helt enig med GodeGeir,

Hvis klubben skyver fra seg byens rikeste mann som samtidig er lidenskapelig opptatt av og tilhenger av FFK, da forstår jeg ingenting.

Jeg håper det ikke er tilfelle, men kronikken i Demokraten gav meg bange anelser.

Nå nærmer det seg februar og ennå ingen signering. Hvordan skal man kunne få "satt" en ellever i tide før seriestart i en slik situasjon?

Er det noen som vet om det er offentliggjort nyere tall av solgte sesongkort? (Mine 3 er kjøpt og betalt)

Uansett, det er nok en vanskelig balansegang med hensyn til hvor mye inflytelse en velgjører kan ha, men er det mulig da å nå en langsiktig målsetting om å prege norsk fotball uten hjelp utenfra?

Jeg ser gjerne Gashi eller/og Brenne i rødhvit drakt til våren, jeg tror de kan bidra ennå noen år, se bare på Johnsen i Odd.

 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f