Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 14, 22:42
Endret: 13 nov 14, 22:43
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av Willy René

En god miks av lokale, av nasjonale og utenlandske spillere er ok. Men du har jaggumæ kun svenske og islandske alternativer å vise til, ja kanskje det var en danske også.

Da er vi kanskje ikke så uenige likevel. "En god miks av lokale, av nasjonale og utenlandske spillere" høres ut som en ideell sammensetning av en spillerstall i den moderne fotballen.

Jeg har listet opp en del norske alternativer tidligere i tråden, mens i det siste innlegget nevnte jeg en del alternativer utenfor Norge (i tillegg til to norske) for å vise mulighetene som finnes utenfor landegrensene. Jeg har jo aldri ment at vi kun skal hente mange utlendinger, og tanken bak innlegget var bare å presentere en del spillere fra f.eks. Sverige som mange sikkert ikke kjenner til, men som kan være mulig å få tak i for en klubb som FFK. Ikke dermed sagt at jeg mener vi skal hente alle.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f