Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 13 aug 14, 23:20

Opprinnelig postet av Rey

Grorud er ute i tillegg til tidligere nevnte Holmvik.

Da gir i hvert fall forsvaret seg selv. Aleesami bør være klar nå.

Midtbanen og angrep derimot er ikke så enkel. Hverken Olsen, Berg, Stene, Adaramola eller Shaswari har overbevist i det siste. Ikke skjønner jeg hvorfor Momo ikke fikk spille forrige kamp heller. Han har ikke gjort seg bort de siste kampene han har spilt. Begby er vel skadet i og med at han ikke var på benken sist og er nok ikke klar for startoppstillingen.

Kunne derfor tenkt meg dette laget. Tror ikke det skjer men...

Masalin

Rafn - Martinsen - Sansara - Aleesami

Adaramola - Åsheim

Olsen - Westgaard - Nystrøm

Momo

Berg syntes jeg var meget svak i den forige kampen, og heller ikke overbevist stort i det siste. Men syntes Adaramola begynner å vise gode takter, og shaswari gjør noe få andre på laget gjør.......løper på baller som han kanskje ikke rekker istede for å gi opp uten å forsøke (noe som også gjør att han faktisk får skapt flere farlige situvasjoner ut av "ingenting") så når det kommer til nystrøm eller shaswari trur jeg nesten jeg ville hatt shawari på banen. Selv om nystrøm kanskje er farligere hvis han først får muligheten.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f