Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 jul 14, 18:50

Deilig med 3 poeng!

MEN, hwl gir for mange "over the top" spillere klippekort. Tenker spesielt på Stene og Nystrøm. Det ble ekstremt mye mer fart og spenning på topp hos FFK med Westergaard og Gueye. Åsheim ville jeg også hatt inn på laget for oppskrytte Adamerola. Shaswari og Olsen er farlige på kantene med farten sin. Defensivt er vi solide igjen og sensara debuterte med bravur. Men litt tynt bak her? 

holmvik er skuffende svak igjen-ikke blitt den nøkkelspilleren vi håpet på. Negativt involvert da han altfor enkelt mister ballen i farlig sone på 1-0. Svake avleveringer, grinete og dårlige dødballer har vært gjenganger i de siste kampene. 

berg er skadet men hadde startet om frisk. Hvorfor har ikke hwl tillitt til unggutta? Og hva har holmvik,berg,nystrøm og stene bidratt med som ikke Åsheim, westergaard og gueye kan gjøre bedre?

Beklager negativt ladet innlegg på en dag med 3 deilige poeng men jeg forstår ikke disposisjonene til trenerteamet. 

 

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f