Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 jul 14, 16:52

Seier 2-1! Deilig!

Dette kunne gått begge veier egentlig, men vi vinner kampen fortjent synes jeg.

Midtbanen og forsvaret hever seg i 2. omgang, men flere av de offensive spillerne er under pari.

Morsomt at de tre spillerne som kommer inn er bedre enn de som blir byttet ut. Nå er det på tide å starte med både Momo, Westgaard og Åsheim. Det er tre spillere som har lyst til å spille fotball. Stene og Nystrøm håper jeg forsvinner fra FFK etter sesongen, selv om Stene var ok i dag forsåvidt.

Momo var som sagt god etter at han kom inn. Mye bedre enn Nystrøm.

Westgaard var meget bra etter at han kom inn, og fikk en fortjent scoring. Særlig etter at han og Momo brente en gigantisk dobbeltsjanse noen minutter tidligere.

Åsheim er en favoritt for min del. Meget god med ball. Klok spiller. Bra fysikk. God løpskapasitet. Burde kanskje fått et straffespark. Bør spille istedet for Adaramola som ser ut som ei huggær'n høne utpå banen. 

Moro også med Neton Sansara som er solid som venstreback. En assist fikk han også, selv om det nok var et dårlig skudd som fant Westgaard inne i feltet. Gjør ikke meg noe.

Deilig å holde inn på slutten når vi har en dommer som dømmer 80-20 i favør Bryne. Frustrerende.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f