Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 20 jul 14, 15:42

Jeg må ærli ginnrømme at jeg ikke forstår meg på dette laguttaket. Hvor er de unge lovende? INGEN på banen, Rafn på 22 år er yngstemann, og sammen med Vidar utgjør de den lokale biten på laget.

 

Godeste Nystrøm må være rimelig forbanna på noen i FFK, for makan til "gå-stille-aksjon" har jeg ikke sett på lenge. Lurer på hvor dårlig Momo er på trening når han ikke får sjansen til fordel for Nystrøm. Det samme må vel Åsheim være (altså elendig på trening) når en Adaramola spiller fra start. Ingenting funker for han, løper feil, viker fra taklinger og er lite delaktig i spillet med pasninger fremover på banen, kun bakover. Men han har jo prestert fantastisk tidligere denne sesonen, så det er klart at Åsheim må sitte på benken...

 

Stene er og forblir en goalgetter, ikke en fyr som skal skape noe bak spissene. Han funker rett og slett ikke i dagens rolle i FFK. Målet hans i dag kommer jo av at han for en sjelden gangs skyld kommer seg inn i feltet på et innlegg.

 

Nei, forstår virkelig ikke hva som ligger bak uttaket. Og kun 3 utespillere på benken igjen. Håpløst.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f