Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 jul 14, 08:01

Opprinnelig postet av malurt

Akkurat det skremmer meg ikke nevneverdig. Både horn og husain kom vil til fredrikstad med litt bråkete bakgrunn. De ble jo en suksess i ffk. Vet ikke hvor god han er, men hadde vært allright å få han inn, men da håper jeg stene går ut og. Slik att vi ikke sitter med han på benkern. Da er jeg redd Momo blir 3. valget som atter vil gjøre att han ikke kommer til å ta steget vi alle håper på.

Hussain var såvidt jeg vet aldri involvert i noen kontroversielle episoder, verken før Fredrikstad, i Fredrikstad eller etter. Han kom visstnok på kant med Martin Andresen, men han er langt i fra den eneste spilleren som har opplevd det. Solskjær kjente Hussain godt fra tiden i Manchester United og hadde neppe hentet gutten til Molde om han var et uromoment.

Horn hadde noen uheldige utenomsportslige episoder, men hadde i hvertfall vist at han holdt Tippeliga-kvalitet da FFK hentet ham.

Når det gjelder Mustafa Hassan har han som 24-åring rukket å ha merkelig mange korte klubbopphold og aldri etablert seg noe sted. Både på grunn av manglende kvalitet på banen og tydeligvis disiplinærproblemer utenfor banen. Det må være lov å være skeptisk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f