Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 17 mai 14, 15:02

Opprinnelig postet av Rey

Bra stemning på tribunen fra første spark hvor det til og med dras i gang rop fra "Folketribunen" før det har gått fem minutter. Lenge siden sist det har skjedd.

Bra kamp over hele linjen i dag, men overraskende nok var det høyresiden som var den farligste. Tidligere i år er det venstresiden som har vært giftist og da med Aleesami som viktig bidragsyter. I dag tok Rafn på andre siden over den rollen med mange gode overlapp og innlegg fra siden.

Eller pluss til Julius, Holmvik og Stene også. Spesielt sistnevnte var mye mer innvolvert i spillet enn tidligere. Kanskje ikke så rart i og med at han er trukket litt tilbake, men ikke bare er han mye innvolvert, men det han gjør er stort sett bra også.

Tror det bidro til stemningen at en del nok hadde smakt på litt humørvann før kamp (og sågar under kamp - rundt min faste plass satt det en guttegjeng som sågar hadde smugla med seg øl inn.

Selv kom jeg ikke før i det 25. minutt - dette pga uventet mye bilkø gjennom Oslo - men jeg merket jo allerede på vei inn at det var mer giv i både laget og publikum enn det var mot Ull/Kisa.

Det virket som en mer direkte spillestil passet mange spillere godt. Når vi nå engang har prøvd ballbesittende fotball med mange trekk i såpass mange kamper uten å få noe ut av det, var det på tide å prøve noe annet. Om spillerne har ferdigheter til å være topp seks i divisjonen og spillet ikke reflekterer dette, er det jo ingen dum idé å røske litt opp i det taktiske.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340