Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 01 mai 14, 23:52

Dette var trist, helt forferdelig og en skam at man kan levere en så fantasiløs og ulidenskaplig elendig forestilling til oss som kommer på stadion for å se laget i våre hjerter! Har vanskelig for å forstå at spillere som er så priviligerte at de har som jobb å spille fotball, trene og forberede seg til 2 timer med kamp om 3 nye poeng, og så leverer de oss det greiene her, det er rett og slett ikke i orden! Det er greit at vi er bedre defensivt i år, vi har bra kontroll i dag også, men det holder ikke, fotball handler om å glede og underholde, skape entusiasme, vi er ikke i nærheten av å oppnå det for øyeblikket. På 5 kamper har vi nå scora 3 mål og sluppet inn 4, under 1 mål i mot per kamp er mer enn godkjent, men 3 scora mål er horribelt dårlig! Hvor mange sjanser har vi skapt de to siste kampene? Bortsett fra kampen mot Hødd, hvor jeg syns vi spiller god offensiv fotball, så syns jeg vi er i ferd med å utvikle oss til å bli et kjedelig og fantasiløst lag. Vi har mange gode offensive spillere, vi har gode offensive backer og vinger, kan ikke forstå hvorfor vi ikke klarer å spille oss til flere sjanser med det laget her. Hva er det Wibe-Lund ønsker med det laget her, for øyeblikket klarer jeg ikke å se det. Neste kamp må vi begynne å vise oss fra en helt annen side, hvis ikke vil interessen dale betraktlig framover nå.

Ebenfalk2: Syns du er alt for kritisk til Alesami. Han spilte ikke sin beste kamp i dag, men jeg mener han hittil i år har vært vår beste spiller. Han er en moderne back med bra teknikk, fart og minst kondisjon til å delta mye i det offensive spillet. Tror som andre har vært inne på at han vil bli vårt neste salg, kanskje allerede til sommeren.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340