Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 01 mai 14, 20:43

Dette var rett og slett en elendig kamp. Den aggressiviteten og viljen vi så i kampene mot Hødd og Sandefjord (og mye av kampen mot Tromsø), var borte. I stedet fikk vi  føring av ball, dårlig koordinerte løp og en orgie i støttepasninger. Jeg er aldri med på piping mot våre egne, men til dels forstår jeg dem som gjorde det i dag. Det var ikke ferdigheter det sto på i dag, men initiativ. Kisa var ikke gode i forsvar - det var mer enn nok rom å forsyne seg med - men løpene kom ikke til riktig tid  og backene endte opp med å vende bakover og spille tilbake til stopperne. Og når stopperne hadde ballen, ,da sto alle foran dem stille og ballen ble spilt tilbake til stakkars Masalin. Gjerne etter så lang betenkningstid at en Kisa-spiller eller to rakk å komme opp i press og tvinge fram et upresist oppspill.

Én kamp som dette kan glemmes. Nå har vi to på rad, og da må heller kampreferatet henges opp på garderobeveggen til skrekk og advarsel, for dette kan ikke få gjenta seg ofte. Da blir vi en middelhavsfarer i år igjen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f