Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 apr 14, 14:57
Endret: 14 apr 14, 14:58
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Tøfflus

Dårlig ordvalg av meg, når jeg tenker meg om. Chelseas revansje over Liverpool i CL kom jo faktisk etter at Mourinho forlot klubben. La oss si erkefiende.

Jeg er spent på hva slags kamp vi får se. Mourinho er en rev, men det er jo ikke tvil om at Liverpool for tiden spiller bedre fotball enn Chelsea. De blå virker svært fantasiløse i angrep. Samtidig er Liverpool-forsvaret sårbart for kontringer. Jeg mistenker en storm fra hjemmelaget, men om Chelsea rir av den tror jeg hjerteavdelingene på Liverpools sykehus går en travel ettermiddag i møte.

Det stemmer.

Annet enn ordvalget er jeg ganske enig med deg. Hadde vært typisk Chelsea og komme ubemerket inn i tittelkampen etter alt snakket om City og Liverpool. Chelsea under Mourinho trenger ikke å glimre for å vinne titler. Kampen igår var utmattende for en med Liverpool-hjerte. Kampen mot Chelsea kan fort bli enda mer nervepirrende.

Uansett er det enorm trygghet i Liverpool om dagen. Og de produserer store sjangser på løpende bånd med flere strenger å spille på. Selv med godt gammel disiplinert Mourinho-spill, skal de blå få slite hardt med å holde buret renere enn på motsatt banehalvdel.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f